Unutma Beni 1211. Bölüm 30 Ocak 2014 Fox Tv Fragmanı Özeti

Unknown | 15:20 | 0 yorum
Unutma Beni izle Fox Tv,Unutma Beni Son Bölüm izle,Unutma Beni Dizisi,Unutma Beni Dizi Müziği,Unutma Beni Yeni Bölüm izle,Unutma Beni Fragmanı

Unutma Beni 1211. Bölüm 30 Ocak 2014 Fox Tv, Fragmanı Özeti izle Türkiyeden ve Dünyadan Unutma Beni Dizisi fragmanı Tvunutmabeni.blogspot.com ayrıcalığı ile izleyebilirsiniz. Unutma Beni Dizisi fragmanı geniş özet görüntüleri video olarak eklenmektedir. 30 Ocak 2014 günü Fox Tv kanalında ekranlara gelen Unutma Beni 1211. Bölüm 30 Ocak 2014 Fox Tv, Fragmanı Özeti programını sorunsuz bir şekilde sitemizde izleyebilirsiniz. 


Unutma Beni Türk Drama hafta içi her gün FOX tv 'de saat 14:45 oynayan günlük televizyon dizisidir.Dizi 2008 yılında başlamıştır ve halen devam etmektedir.Gözlerden sözlere taşınamayan bir aşkı, içlerinde mıh gibi taşıyan iki aşığın, karanlıktan aydınlığa, hüzünden sevince, acıdan mutluluğa ilerleyişi, birbirlerine kavuşma yolculuğu..

Israrla aşklarının ardında duran ve nihayet evliliğe ilk adımlarını atan Ali ve İlkay’a, Nazlının verdiği haber, tam bir soğuk duş etkisi yapmıştır: Nazlı’nın bebeğinin babası Ali’dir ve bu DNA raporu ile belgelenmiştir. Acaba bu rapor doğru mudur, yoksa bu da Rauf ile Nazlı’nın bir oyunu mudur?
Emine ve Şerif’in evliliği ise Mehtap yüzünden krizdedir. Yıllar sonra zengin ve paralı olarak dönen Mehtap, oğlu Özgür’ün velayetini istemektedir ve almaya da kararlıdır. Uzayan davalar, pahalı avukatlara karşı Şerif’in pek bir şansı yoktur. Oysa oğlunu kaybetmemek için ölümü bile göze almıştır. Şerif’in bu yolda her türlü çılgınlığı yapabileceğini bilen Emine, kocası yeniden hapse girecek diye uykusuz geceler geçirmektedir. Bir de kavga etmek için bile olsa, Şerif ve Mehtap çok sık bir araya gelmektedir ve Emine eski aşkın depreşmesinden ölesiye korkmaktadır.

, , , , , , , ,
Fragmanı Özeti izle Türkiyeden ve Dünyadan Unutma Beni Dizisi fragmanıTvunutmabeni.blogspot.com ayrıcalığı ile izleyebilirsiniz. Unutma Beni Dizisi fragmanı geniş özet görüntüleri video olarak eklenmektedir. Fox Tv kanalında ekranlara gelen Unutma Beni Fragmanı Özeti programını sorunsuz bir şekilde sitemizde izleyebilirsiniz.
Unutma Beni Türk Drama hafta içi her gün FOX tv 'de saat 14:45 oynayan günlük televizyon dizisidir.Dizi 2008 yılında başlamıştır ve halen devam etmektedir.Gözlerden sözlere taşınamayan bir aşkı, içlerinde mıh gibi taşıyan iki aşığın, karanlıktan aydınlığa, hüzünden sevince, acıdan mutluluğa ilerleyişi, birbirlerine kavuşma yolculuğu..

Category: , , , , , , ,

0 yorum